24 Ocak 2016 Pazar

Yarrak Hasretinden Alper Sayesinde Kurtuldum

1     Bu siteden okuyup cesarete gelmiş kızlardan hikayelerini dinlemek ayrı bi keyif. Sex hayatında başarılar genç bayan.
Adım Nilgün, 51 yaşında, 1.65 boyunda, balık etinde, hafif dolgun kalçalı bir bayanım. 5 yıl önceye ablamlarla beraber gittiğimiz bir düğünden dönüyorduk. Önde eniştem, kocam, kocamın kucağında oğlum, arkada ben, ablam ve yeğenim Erkut oturuyorduk.
15 gün önceydi, akşam üstü İstanbuldan Erkut gelmişti. Okulunu bitirmiş ve serpilip genç yakışıklı bir delikanlı olmuştu. Kapıda özlemle birbirimize sarılıp kucaklaşmamız esnasında içim bir tuhaf olmuştu, bir an sanki yeğenime değil de, başka bir erkeğe sarılıyormuşum gibi hissettim kendimi. “Teyzeciğim seni çok özlemişim!” diye yeğenim beni kendine yapıştırıp sırtımı omuzlarımı sıvazlayıp, yanaklarımı öperken, ben de, “Teyzesinin birtanesi!” diye Erkuta sıkıca sarılıp, yanaklarını öpüyordum. Hani o an öyle bir oldum ki, içimden ılık ılık birşeylerin aktığını hissediyordum. Herhalde yeğenim de birşeyler hissetmiş olmalı ki, bana daha sıkı sarılıyor ve bırakmak istemiyor gibiydi. Aramızda göğüslerim ezilirken, meme uçlarım da sertleşmeye başlamıştı bile. Birbirimize nekadar sarıldık, birbirimizin sırtını nekadar sıvazladık bilmiyorum ama, Ertanın sikinin de sertleşip göbeğime değmeye başladığı an, nedense ikimiz de sarılmayı bıraktık... 

Eğildiğim zaman südyensiz göğüslerim olduğu gibi görünüyordu ve Erkutun gözünün göğüslerime kaydığını kaçamak bakışlarından farkediyordum, ama aldırmıyordum. İtiraf etmeliyim ki, benim de gözüm Erkutun iyice ıslanmış Boxer’ına takılıyordu. Siki öyle bir sertleşmişti ki, başının ucu üstten görünür olmuştu. 

Erkut, “Teyze şu gömleğini biraz daha yukarı sıyırsana, ellerim takılıyor!” dedi. Ben de, “Tümden çıkar oğlum...” dedim. Erkut gömleğimi bir çırpıda başımın üzerinden sıyırıp atarken, kazık gibi sertleşmiş yarağını bir anda kalça arama uzunca bir süre yapıştırdı. 

Ben de Erkutun yarağını sıvazlamaya başlamıştım ve avcumun içinde sertleşerek büyüyorken, amım da tekrar vıcık vıcık olmuştu. Artık dayanacak halim kalmamıştı ve “Teyzesinin bir tanesi, gir artık içime, sikini sokkk, parçala dağıt amımı, ne zamandır hasrettim yarrağa, hadi dayanamıyorumm, sok şunu sokk!” dedim. Erkut da hazırdı, kazık gibi olmuş yarağının damarları şişmişti. Birden bacak arama yerleşti, bacaklarımı kaldırdı ve uzanıp göğüslerimi emerken yarağı da amımın dudakları arasında gireceği yeri arıyordu. Erkut göğüslerimin uçlarını ısırırken birden yüklenerek yarağını köküne kadar amıma soktuğunda çığlığı bastım. İçimde öylece bir müddet durdu. O an amımla Erkutun o koca yarağını sarmıştım. Erkut yavaş yavaş çekip hızla amımın derinliklerine sokarken nasılda böğürüyordu. “Ohhh teyzem benimm!” diye diye bastıkça, ben de kalçamı iterek daha derine girmesini sağlıyordum... 

Artık ikimizin de inlemeleri birbirine karışmış, ikimiz de zevkten uçuyorduk. Ben durmadan, “Ooohhh, Teyzesinin bir tanesi, parçala, sok, yırt amımı, sok!” diye bağırıyordum. Derken ..... 


3 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Hatay'dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahip, kişisel fitness antrenörü olarak hizmet veriyorum. kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil

  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil