11 Ocak 2016 Pazartesi

Kuzenimle Duşta güzel anlar yaşadık

Kuzenim Beni Duşta Sikti
Merhaba sex hikayeleri okuyucuları ben melike. Size başımdan geçen hiç unutamadığım bir sikişi anlatmak istiyorum. Bir gün teyzemler bize gelmişlerdi ve üç beş gün bizde kalacaklardı. Bu arada teyzemin de murat isminde 19 yaşında yani benle yaşıt yakışıklı bir oğulları vardı. Biz çok iyi anlaşır baya birbirimize şakalar yapardık. Bu geldiklerinde de yine aynı şekilde keyifli eğlenceli şakalar yaparak vakit geçiriyorduk. Ama geldiklerini ikinci günü akşamı yemek yerken haber gelmişti anneannemi hastaneye kaldırmışları. Benim annem baban ve muratın annesi babası derhal hazırlanıp yola çıktılar. Biz muratla evde tek kalmıştık. Bizim biraz canımız sıkılsa da murat benle şakalaşarak beni keyiflendirmeye çalışıyordu. En son ben hala gülmeyince popoma öyle bir şaplak attı ki kendime geldim.
Aslında birazda hoşuma gitmişti o şaplak. Neyse ben kendime geldikten sonra biraz bakıştık ve ben duşa giriyorum dedim. Ben duşta çırılçıplak soyunmuş amımı götümü sabunlamışken sular kesildi. Sonra içerden muratın sesi geldi “istersen bir kova su getirebilirim” dedi. Bende “getir” dedim. Murat suyla geldi ve “istersen ben yıkayayım” dedi. Bende hiç itiraz etmedim ve beni yıkamasına izin verdim. Önce elleri ile sırtımı ve göğüslerimi ıslatıp sabunladı. Göğüslerimi sabunlarken arada sıkıyordu. Sonra ben bir şey demeyince yavaş yavaş eli amıma indi ben biraz çekinince “dur kuzen oraları da yıkayayım” dedi. Bende tekrar izin verdim. Sonra murat üstüme su dökerek beni durulamaya başladı. Ama durulama değil adeta bana handjob yapıyordu. Ben bira kendimden geçmiş inleme sesleri çıkarmaya başladığım zaman muratında soyunduğunu gördüm. Sonra birden muratın sikini ağzıma aldım ve yiyişmeye başladık. Ben biraz muratı yaladıktan sonra murat beni ayağı kaldırdı ve arkamı döndürerek iki elimle duvardan destek alacak şekilde beni eğdi. Devamını canlı dinlemek için beni ara, kendi hikayelerimizi burda yazalım

3 yorum:

  1. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Mrb ben istanbuldan akın yas 28 1.83 boy. 70 kilo net 23cm ve kalın sıkım var.. oldukça atletik biriyim.isim gereği sürekli yolculuk yapiyorum.. tüm sehirlerden bayanlar,gerçekten ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan ;) oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın mutluluk garanti .0544.414.42.44. akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil