9 Ocak 2016 Cumartesi

Ben Melisa Dulum ve siktirdim kendimi

Ben Melisa uzun 45 yaşındayım dulum istanbulda yaşıyorum.maddi sorunum yok evliliğim çok kötü geçtiği için erkeklerden nefret ettim kocam kıllı kabasaba bir adamdı beni devamlı götten sikerdi. Siki 15 santim fakat çok kalındı. siktiği gün götümün üstüne oturamazdım. Ben toy delikanlılara hastayım kendime göre intikam alıyorum. Özellikle genç sübyanları seçerim.Bir . gün mertoda genç birisini gözüme kestirdim. içerisi çok kalabalıktı kalçamı çocuğa dayadım.Başladım sürtünmeye sinyali almıştı oda bana dayanıyordu. Elimi arkaya attım pantolonunun üstünden okşamaya mest olmuştu o da boşdurmuyor elini mini eteğimin altından parlak kilotlu çorabımın üstünden kalçalarımı okşuyordu. Elimi fermuarından içiri soktum minicik sikini sıvazlamaya başladım.Az sonra sıcak sıcak elime boşaldı çocugu tavlamıştım metrodan inerken elini tutup çektim peşimden geldi. İstermisin evde devam edelim dedim hemen kabul etti. Beraber eve geldik.İçeri girer girmez dudaklarına yumuldum.oda gögüslerimi okşuyor bir eliyle amcıgıma baskı yapıyordu.acele etme dedim önce bluzumu çıkardım etegimi aşagı indirdim seffaf siyah sütyenimi ona çıkarttırdım bende onu soydum çırıl . cıpplak kaldı vucudunda tek tüy yoktu parlak bir oğlandı siki ufacıcık birşeydi heyecandan kalkmamıştı.göğüslerimi ağzına verdim emdiriyordum.hiç kadınla yattınmı dıye sordum. cık dedi.anlaşılan ilk defa milli olucaktı. -beni nasıl buldun tayfun -çok güzelsin abla -bana abla deme -tamam abla -bak . gene -melisa -şimdi oldu kendini bana bırak sana zevklerin en güzelini tattıracam kafasını tuttum kilotlu çorabımın üstüne bastırdım başladı yalamaya bende kendi göğüslerimi okşamaya -ayaklarımı yalarmısın tayfun -yalarım -gel iceri gidelimİçeri geçtik koltuğa oturdum oda halının üstüne ayaklarımın dibine oturdu çoraplı ayaklarımı yalıyor öjeli parmaklarımı ağzına sokmuş emiyordu Diger ayagımla ufaf sikine bastırıyordum.Daha fazla dayanamıyarak çoraplı ayagıma boşaldı. -oldumu şimdi tayfun - -çok heyacanlandın dimi -evet abla -ben sana ne dedim -tamam -şimdi kalk yatak odasına gecelimYatak odasına geçtik bende soyundum onu sırt üsü yatırdım başladım ufak sikini emmeye siki kalkmıyordu taşaklarını okşuyor emiyor sikine baskı yapıyordum.Bir parmağımı tükürledim ufak ufak göt deliğinle oynamaya önce tedirgin oldu sonra kendini bıraktı parmağım dibine kadar girmişti.belliki onunda hoşuna gitmişti başladı siki kalkmaya kalkık sikini iyice . emmeye .Sırt üstü yattım. -tayfuncuğum gel şimdi amımdan sik beni geçir amcığıma -olur sevgilim -kıllı amıma sok doyur beni sevgilim -am sikmek çok güzelmiş -hadi pompala geçir ohhh ooooh ooooh -geliyorum geliyorum -sakın gelme gögüslerime . boşalBirden bire göğüslerime ohhh ohhhhhh. Canım hadi devamını benden canlı dinle, 

3 yorum:

  1. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil