21 Ocak 2016 Perşembe

Barın Tuvaletinde İki Azgın Kadın Bağır Çağır Sex Hikayeleri Yaşıyorduk oku

1)   Hikaye paylaşanlardan bu kadar kızın olması biz site yöneticilerini epey şaşırtıyor. Ah böyle sürtükler bizim yanımızda da olsa.
Lezbiyen hikayeleri okumayı seven vardır umarım aranızda çünkü ben lezbiyen bir kadın olarak sizlerle başımdan geçen hikayelerden bir kaç tanesini paylaşmak istiyorum. Adım Berna ve 28 yaşındayım. Fizik olarak her ne kadar kaslı olsam da erkeklerinde bana karşı hayli istekli davrandığının farkındayım ama dediğim gibi tarzım biraz farklı. Erkeklerden sohbet etmek ve beraber dostça zaman geçirmekten başka hiçbir paylaşımım yoktur. Kadınları ise düşünürken hele de güzel ve seksi olanlarını aklımdan binbir türlü sex hikayeleri geçer durur. Ben üniversite mezunu bir kadınım ve uzun zamandırda özel sektörde çalışıyorum. Özel hayatımla iş yaşantımı birbirinden çok güzel ayırt edebildiğim içinde lezbiyen kimliğim bu zamana kadar hiç problem olmadı. Zaten özellikle dikkat ederim iş yerimde herhangi bir kadına kapılmamaya çünkü bir kez adın çıkarsa sex hikayeleri yaşıyor bu kadın filanca ile diye bittim sayabilirsiniz. Çünkü Türkiye’de bu işler çok özgürce yaşanmıyor malesef kimliğiniz yüzünden bir çok kişinin eleştri yağmuru altında kalabiliyorsunuz. Ama ben dediğim gibi bu zamana kadar bir çok kadınla sex hikayeleri yaşadım ama hep bu benim özel hayatımda kapalı kapılar ardında kaldığı için sorun olmadı. Ama bir keresinde az daha kimliğimi belli ediyordum ve bu iş arkadaşlarım arasında da korku yaşamamı sağladı malesef. O da başıma bir iş yemeği sırasında geldi…

Firma yılbaşı eğlencesi için bir barda parti veriyordu ve ben sex hikayeleri yaşayabileceğimi hiç düşünmemiştim o gece ama…

Yılbaşı eğlencesi için firma ünlü bir barda eğlence vermişti. Ve mutlaka bütün elemanların katılmasını istiyordu. Eğlenmek ve deşarj olmak hakkınız filan diye geveliyorlardı işte. Bende bu tarz gece çıkmalarını filan çok severim. Zaten genelde de kız arkadaşlarımı, sevgililerimi de böyle gecelerde bulurum. Yoksa işte zor anlattığım üzere. Neyse gece için giyecek bir şeyler bakındım durdum ama evde hiçbir şeyim yoktu böyle yılbaşı için giyebileceğim. Çıktım ve biraz alışveriş yaptım kendime güzel bir pantolon aldım siyah dar kalçalarımı öne çıkaran ve üzerine de şık bir bluz aldım askılı. Dövmeli kollarımın öne çıkmasını seviyordum nedense. Bu bana garip bir haz veriyordu. İşte öyle bir kombin yaptım. Gece içinde bir kaç makyaj malzemesi alarak eve geldim. Güzel bir banyo yaptım uzun zamandır bakım yapmadığım için temizlik açısından bir kaç saat sürdü banyom tabii :) gece için kıyafetlerimi hazırladım ve süslendim. Kadına pek benzemiyordum aslında ama ne yaparsın işte belki bir sex hikayeleri yaşayabileceğim bir seksi kadın çıkardı karşıma neden olmasındı. Arkadaşım Aydan aldı beni kapıdan. Araba ile gece partinin olacağı yere gittik. Bir kaç kadeh bir şey içtik orada ve bizim firma çalışanlarının gelmesini beklerken Aydan ile sıkı bir muhabbete girdik. İş yerinde çok uzun süre sohbet etme şansımız olmuyordu malum işte bu yüzden bu gece onu tanımam için bir sebep de olmuştu bana. Zaman içinde tüm elemanlar geldi, içkiler istendi, yemekler filan derken. Millet iyice sarhoş oldu tabii herkes dans etmeye başladı müdür bey bile karısı ile çılgınlar gibi dans ediyordu. Ben de dansı seven bir kadın olarak üzerimdeki ceketi çıkardım ve sahneye fırladım. Seksi görünüyordum aslında pantolonun içine tanga giymiştim ve kalçalarım ben dans ederken taş gibi görünüyordu. Müdür yardımcısının bile gözü bendeydi farkındaydım sonra ben farkında olmadan direk ile dans etmeye başlamışım alkolün etkisi tabii. Direğe sarılmışım araya almıştım kalçalarımı sürüyorum filan deli gibi azmış olmalıyım sanırım o an yanıma bir kadın geldi…

Dans ederken kendimden geçmişim sanırım ama o kadını karşımda görünce sex hikayeleri yaşamaktan başka bir şey geçmemişti aklımdan

Nasıl seksi bir kadın anlatamam. Üzerinde dar bir elbise vardı, derin yırtmaçlı ve dans ederek geldiği için bacakları vajinasına kadar aralanıyordu. Uzun boyu ile kadını baştan aşağı bir kaç defa süzdüm. Sonra yanıma yaklaştı. Uzun siyah saçları neredeyse beline kadar geliyordu geldi ve bana, benimle dans edip edemeyeceğini sordu. Ben de malum iş yeri ile gelmiştim ve bu işin duyulmasını hiç istemiyordum ki bu kadına da “hayır” denecek gibi değildi. Onu gördüğüm an aklımdan o kadınla sex hikayeleri yaşamaktan başka bir şey geçmemişti lezbiyen hikayeleri yaşarken saatlerce onun deliğini yalayabilirdim. Aklımdan bu sorular geçerken kadın çoktan yanıma yaklaşmış ve karşımda benimle beraber dans etmeye başladı. Parfümü inanılmaz etkileyiciydi. Kulağıma eğilip azdırıcı şeyler söylüyordu ki onun da lezbiyen olduğunu farkettim. Halinden ve tavrından zaten 3-5 dk sonrada kendisi benim öyle olduğumu farkettiğini ve yanıma yaklaştığını, benim dehşet çekici bir kadın olduğumu filan söyledi. Dans ediyorduk orta yerde deliler gibi herkes sahnedeydi ve sahne çok kalabalıktı. Bizde bu kalabalıktan istifade edip birbirimizin vücuduna rahatça dokunabiliyorduk. Dans ederken kadının elleri kalçalarıma inmişti ve kulağımda dilini hissedebiliyordum. O da benim sayemde bir hayli azmıştıki boynumu yalıyordu fırsattan istifade. Sex hikayeleri yaşamak için hiç de uygun bir yer ve zmaan değildi ama bu kadını kaçırmak da istemiyordum gerçeği söylemek gerekirse. Sonra daha romantik bir parça çalmaya başladı. ve herkes karısı ile sevgilisi ile dans etmeye çalışırken biz iki kadın birbirimize iyice yaklaşıp dans ediyorduk. Herkesin gözü üzerimizdeydi ama ben bir laf çıkmasından çok korktuğum için onu başka bir tarafına daha kuytu bir yerine götürdüm barın…

Hayatımda gördüğüm en seksi kadındı o ve onunla sex hikayeleri yaşamak için daha kuytu bir noktasına geçtik, barın…

Arka tarafta daha kuytu bir yer bulmuştuk ve dans ediyorduk. İyice alışmıştık birbirimize ve sanırım ikimizde sikiş hikayeleri yaşamayı deli gibi istiyorduk. Habire kulağıma beni azdırıcı sözler söylüyordu adının Yağmur olduğunu sonradan öğrendiğim sevgilim. Onunla dans etmek bir zevkti elimizde kadehler bir yandan öpüşüyorduk ve diğer yandan da dans ediyorduk. Rahatsız olabileceğimiz kimse kalmamıştı çevremizde ama ben daha ileri gitmek istiyordum artık. Çünkü habire eli ile deliğimi elliyordu ve kalçalarımı sıkıyordu. Hatta bir ara en zevk aldığım koltuk altımı yalamıştı. Bu bir çok kişiye tiksinç gelebilir ama ben nedense bundan deli zevk alıyordum. Yağmur benim hayallerimdeki sex hikayeleri kadınım olup çıkmıştı adeta. Onu elinde tutup tuvalete götürdüm eve kadar gitmeye zamanım yoktu artık. Beraber bir kabine girdik. Ve deliler gibi öpüşmeye başladık. Ben kapağı kapatıp oturdum o da benim kucağıma oturdu. Habire sürtünüyordu bana ve deli gibi yukarı doğru bakıp zevk aldığını söyleyip duruyordu. Üzerindeki elbisenin askılarını indirdim ve küçük göğüslerinin uçlarını emmeye başladım. Çok seviyordum böyle yapmayı memeleri küçüktü ama inanılmaz güzel kokuyordu gelmeden epey hazırlık yaptığı belliydi Yağmur’un. Sonra bende onun boynunu filan yaladım. Kulak memelerini emdim dilimle, bu onu iyice tahrik etmişti anlaşılan. Üzerindeki elbiseyi çıkarttı. Ve içinde ufacık bir çamaşır vardı sadece ondan da zaten deliği rahatça görünüyordu. tek bir kıl görünmüyordu üzerinde pasparlaktı ve tam ağzıma layıktı. Onu tuvaletin üzerine oturttum ve bacaklarını araladım. Deliğini yalamaya başladım ve parmağım ile de içine girip çıkıyordum. inlemekte sakınca görmüyordu ama ben tuvalete bir çalışanımızın gelip beni sesimden tanıyabileceğinden korkuyordum. Neyse demiştim böyle bir fırsatta insanın karşısına pek çıkmazdı zaten. Onu yalamaya devam ettim ve parmaklamaya ama duracak gibi değildi. Beni yalamak istiyordu. benimle sınırsız bir sikiş hikayeleri anısına varmak istiyordu Yağmur. benim de açıkçası ona “hayır” deme lüksüm yoktu pek.

Tuvaletin içinde artık sex hikayeleri bitsin zevkten nefes nefese kalayım istiyordum…

Üzerimdeki pantolonu çıkarttım. Arada bir kaç kişi tuvaletin kapısını tıklatmıştı ama meşgul olduğunu söyleyip göndermiştik onları. İçime tanga giymiş olduğum için onu da çıkartmam kolay olmuştu. Bacaklarımı araladım duvara yaslanarak. Kalçalarımı yalamaya başladı Yağmur, iki yanağımı aralayarak deliğime dilini sokmuştu. İnanılmaz iyi biliyordu bu işleri. Sonra parmağını göt deliğime, dilini diğer deliğime sokarak dakikalarca o şekilde sex hikayeleriyaşattı bana. Tamam ben lezbiyendim ama böyle lezbiyen hikayeleri dergilerde internette bile okumamıştım sanırım. Şansımı yeni yıla inanılmaz ateşli bir orospu ile sex hikayeleri yaşayarak giriyordum :) Beni dakikalarca bu şekilde siktikten sonra kucağına oturmamı istedi. Ben de kucağına çıktım. Ayağımda pantolon duruyordu çok aralayamadım bacaklarımı ama eğilip göğüslerini yalayabiliyordum hala o da parmağı ile içime girip çıkıyordu. Sonra deli gibi vurmaya başladı bana, kalçalarım sallanıyordu şiddetinden bağırmak istiyordum artık deli gibi bağırmak ve her yeri inletmek ama burada olacak iş değildi. “Sik beni” diye kulağına sesleniyordum o da bana küfürler ediyordu. daha da azmıştım artık onun içine girmek istiyordum içinde olmak istiyordum. Araladım bacaklarını ve dilimi deliğine öyle bir soktum ki ilk defa Yağmur dayanamadı ve bağırdı. Korktuğum gibi olmamıştı sanırım gelen yoktu, kapımızı vuran ve “çıkın” diyen… Sikmeye devam ettim onu dilimle, zevkten titriyordu Yağmur ve ben artık boşalmak istiyordum hadi sıra sende dedim ve onun bana sürpriziyle inanılmaz şaşırmıştım. Bel çantasından üzeri tırtıklı bir…


2 yorum:

  1. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil