10 Ocak 2016 Pazar

Kocasını İki Farklı Erkekle Seks Yaşayarak Aldatan Kadınım

Eşimin zamparalıklarından, her türlü kadınla sex hikayeleri yaşamasından bıktım artık


1)   Çok yorgunken yapılması daha keyifli olurmuş. Anlaşılan keyfin ve zevkin doruklarında gençler. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
Ben yıllardır Ankara’da yaşayan dul bir kadınım. Yaklaşık 5 yıl kadar önce eşimden boşanmak durumunda kaldım. Çünkü eşim artık bana aşık olmadığını ve anladığım kadarıyla daha genç ve enerjik bir kızla  yaşamak istediğini söylemişti. Ben de aslında sex hikayeleri konusunda hayli istekli bir kadındım ama tabii bir erkek kadar istekli olamıyordum her zaman. Güzel bir kadınım, 40 yaşında olmama rağmen de hala taş gibi bir fiziği götürüyorum. Spor yapmayı seviyorum, işten geldiğimde eğer yorgun değilsem muhakkak gidip bir kaç saat spor yaparım. Kalçalarımı beğenirdi özellikle kocam ve göğüslerimin çok hoş olduğunu söyler. Ve ne zaman  geçse aklından benimle sevişmeye göğüslerimden başlardı. Kocam dediğim gibi bir hayli istekli ve arzulu bir erkekti. Gece geç geldiğinde bile çoğu zaman üzerime çıkıp bir kaç posta boşalmadan uykuya dalmazdı. Zaten zaman içinde kendimi onun orospusu gibi görmeye başlamıştım. Beni bu amaçla kullanıyormuş gibi geliyordu bana. Ben de kafamda bu düşünceler olduğu için de ona karşı eskisi kadar istekli olamıyordum. Çoğu zaman onunla sevişmektense gidip mastürbasyon yapıyordum ve bu şekilde orgazm oluyordum ancak. Zaten evliliğimizin son yılında da hem o hem de ben birbirimizi defalarca aldatmıştık. Sonrasında da ayrılmak durumunda kaldık saygısız hareketler filan. Size anlatmak istediğim sex hikayeleri de zaten kocamı aldattığım sıcak hikaye anlarından oluşuyor. Bu sitede zaten bir çok kocasını aldatan kadın olması da heyecanımı ve cesaretimi getirdi.

Kocamı bir kaç kez yabancı erkeklerle sex hikayeleri yaşayarak aldatmıştım

Sanırım ayrılmadan önce kocamdan 2 tane çok heyecanlı yaşadım. Birinde bizim ofiste çalışan bir elemanla birlikte oldum ki harika bir gündü o gün. Diğerinde de çok zorlandığım ve abaza olduğum bir günde yakışıklı market görevlisi ile sex hikayeleri yaşadım. Bence anlatmaya ilkinden başlamalıyım. Büroda beraber çalıştığımız yakışıklı Orhan ile yaşadığımız güne. Orhan 30′lu yaşlarda gerçekten çok yakışıklı bir adamdır. Ve karısını da defalarca aldattığını bilirim. Yakışıklı bir erkek olduğu için de kızlar genel de peşini bırakmaz. Büroda 4 kişilik bir ekibiz. Yazdı ve 2 elemanımız izne çıkmışlardı. Biz de Orhan ile 15 gün boyunca beraber ve yalnız çalışmak zorunda kalmıştık. Bir akşam hiç unutmuyorum kocamla çok ciddi bir kavga yaşadık ve günlerce toparlayamadım. İşe bile ağlayarak gidiyordum neredeyse. Bir gün ofiste çalışırken sinirlerim çok bozulmuştu ve gözyaşlarıma hakim olamamıştım. Hüngür hüngür ağlarken Orhan ağladığımı farketti ve yanıma geldi. Bana neden ağladığımı filan sordu ben de elimden geldiğince anlatmaya çalıştım ona. Kocamın beni aldattığını ama hep beni suçladığını filan. O da kulaklarına inanamıştı. Ben omzuna yaslanıp bir süre daha ağlamaya devam ettim. O sırada beni teselli edecek şeyler söylüyordu kulağıma ve bir anda yanağıma öpücük kondurdu. Tuhaf gelmişti ama hoşuma da gitmişti. Çünkü Orhan gerçekten hayallerimdeki bir adamdı. Ardından kulağıma “Sen de onu aldat o zaman” dedi. “Nasıl yani?” diye sormaya fırsat vermeden dudaklarıma yapıştı…

Orhan kocamı onunla sex hikayeleri yaşayarak aldatmam konusunda beni ikna etmişti

Gözünün bende olduğunu ve benimle fırsatı olunca seks hikayeleri yaşamak istediğini anlamıştım. Ben de ona karşılık verdim. Zaten kocam canımı çok sıkmıştı. Ben de onu aldatsam ne çıkardı sanki..? Öpüşmeye başladık oracıkta. Beni masada doğrulttu ve bacaklarımın arasına girip göğüs aramdan aşağı doğru emerek inmeye başladı. “Git kapıyı kilitle” dedim. Güldü ve gidip kapıyı kilitledi. Deli gibi öpüşüyorduk. Aleti semsert olmuştu, dar pantolonundan ne kadar iri bir yarrağa sahip olduğunu görebiliyordum. Eğildim dizlerine ve fermuarını açtım. Koca aleti artık elimdeydi ve başladım yalamaya. Yüzü çok mutlu gözüküyordu Orhan’ın. Bu işi yani oral sex yapmayı çok iyi bilirdim. Böyle bir yarrak öpüşme sahnesi kocam görse sanırım bana çok kızardı. aletini iyi bir yaladıktan sonra ondan eteğimin fermuarını açmasını istedim. O günde içimde siyah ve seksi bir çamaşır vardı ve neredeyse deliğim gözüküyordu külodumdan. Beni masaya oturttu ve bacaklarımı aralayıp deliğimi yalamaya başladı. parmağı ile de beni sikiyordu. Deli zevk alıyordum uzun zamandır böyle bir vakti yaşamamıştım zaten. Ama daha ileri gitmek istiyordum artık. Aletini külodumun yanından doğru, çıkarmadan, içime soktu. Beni öyle bir sikiyordu ki zevkten odayı inletiyordum. Çırılçıplak kalmıştım zaman içinde ve terlemiştim. Ama parfümüm onu iyice tahrik ettiği içinde her yanımı yalamıştı Orhan ve şimdi bana deli gibi bindiriyordu. Kalçalarım sallanırken neredeyse yarım saat boyunca bana arkadan da sex hikayeleri yaşattı. Böyle bir zevk aldığım hatırlamıyordum. Neredeyse aynı anda boşalmıştık Orhan ile. İçime boşalmasını istemiştim ondan, nasılsa doğum kontrol hapı kullanıyordum ve sıkıntı olmazdı. Sonra en çok sevdiğim şeyi yaptım ve onun dudaklarıma sürmesini istedim aletini. Mükemmel bir gün yaşamıştık beraber. O günü hiç unutamadım zaten…

Market görevlisi ile torbaları bırakıp asansörde sex hikayeleri yaşamaya başlamıştık bile

Orhan ile o günden sonra bir iki defa daha otelde buluşup sex hikayeleri yaşantımıza devam etmiştik ama sonrasında neden bilmiyorum ondan sıkıldım ben. Karısını aldatıyor olması ve çocuklarının olması beni rahatsız etmişti. Ve daha fazla bu duruma katlanamadım ben. Kocam ise beni aldatmaya devam ediyordu. Hem başka kadınlarla yaşıyordu hem de eve gelip beni sikmek istiyordu. Bazen karşı koyamıyordum ama şişme kadın gibi davranıyordum ona. Soğuk ve tepkisiz… Boşalıp dönüp arkasını yatıyordu. Benden boşanmak istemediğini söylemişti bir seferinde. Ben teklif etmiştim ama kabul etmemişti ben de bunun üzerine onunla beraber yaşamaya devam etmiştim. Ama o hiç düzelmemişti ve beni defalarca aldatmıştı. Ben de en son olarak onu söylediğim gibi market görevlisi ile aldattım. O gün maaşımı almıştım ve markete uğrayıp haftalık alışveriş yaptım. Torbalar bir hayli fazla olduğu için eve götürmekte zorlandığımı gören market sahibi de genç bir adamı benimle beraber eve kadar gönderdi. Elemanın neden markette çalıştığını anlamamıştım zaten. Çünkü uzun boylu ve gerçekten mankenlik yapabilecek kadar yakışıklı bir gençti. Bana yardım ederken yani torbaları taşırken gözümü ondan alamıyordum. O da bunu farketmiş olacak ki asansörde beni öpmeye başladı zaten. Biz eve varamadan asansörde bu gençle öpüşmeye başladık. Torbaları bırakmış ellerini kalçalarıma atmıştı. Götümün üzerinde geziyordu elleri ve arada da eteğimin altına ve deliğime uğruyordu. “Eve kadar sabret” dedim. Kocam zaten bir hafta yurt dışında olacaktı. Ben de onu bir kaç defa aldatsam sorun olmaz diye düşündüm ve market görevlisini eve soktum. Biz o hızla direk salona daldık ve beni halının üzerine yatırdı genç adam. Direkt içime girmek istedi ama ben “Acele etme!” dedim. “Tamam” dedi. Ve eteğimi yukarı doğru çekip, “Hadi göster bakalım marifetlerini” dedim.  O da külodumu yırtıp deliğime dilini soktu. Azgın bir boğa gibiydi. Deliğimi yırtacak sanmıştı erotik hikayeler yaşarken benimle. Sonra kucağına oturmak için onu kanepe oturttum ve üzerine çıktım. Aleti semsert olmuştu. Oturdum ve zıplamaya başladım. O da göğüslerimi yalıyordu o sırada. Sonra hiç ummadığım bir şey yaptı. Kalçalarımı iyice aralayıp…

Harika vakit geçiriyorduk kocamı aldatırken, bana değişik şeyler yapmıştı ama deli zevk almıştım. 

 Sizde yorumlara ekleyin hikayenizi paylaşalım ama sadece gerçekleri


2 yorum:

  1. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. Mrb ben istanbuldan akın yas 28 1.83 boy. 70 kilo net 23cm ve kalın sıkım var.. oldukça atletik biriyim.isim gereği sürekli yolculuk yapiyorum.. tüm sehirlerden bayanlar,gerçekten ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan ;) oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın mutluluk garanti .0544.414.42.44. akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil