26 Ocak 2016 Salı

ilk sikilmem oku


18 yaşındaydım.Arkadaşlarla barın birinde bi partiye gittik. herkez içti içti sarhoş oldu bi ben bi de2-3 arkadaş hariç. gece yarısına doğru lale yanıma geldi büyük son için hazırmısın dedi ne büyük sonu dedim ne oldu kimse sölemedi mi şimdi grup sex yapıcaz dedi. ben bayaa şaşırdım istemedim ama lale hem sarhoştu hemde hayırı kabul etmez ısrar ederdi. ben de bozuntuya vermedim. tamam am benim tuvalete gitmem gerek dedim. tuvalete gittim oraya saklandım. 5-10 dk sonra içerden ah oh diye sesler gelmeye başladı. sevişmeye başladıklarını anladım. orda bi yarım saat faln durdum sonra kapı açıldı bi adam içeri girdi bayaa sarhoştu yanlışlıkla kızlar tuvaletine girmişti. bizimkilerden olduğunu anladım gömleğini yarısını çıkarmaıştı. pantalonun fermuarını açmıştı aleti sarkıyodu.ne sarkması resmen eyfel kulesi gibiydi dimdik. yüzünü falan yıkadı sonra tam gitçekken arkasını döndü benim olduğum kabinin önüne geldi. kapıyı açtı beni gördü. içerdekilerden sıkılmdım biraz da seni s.kiyim dedi. benkaçmaya çalıştım ama omzumdan tutup tuvalete oturttu sonra ağzımı açıp s.kini soktu.bikaç dakka oral çalıştıktan sonra çıkardı s.kini eteğimi kaldırdı amıma sokmaya başladı. o kadar zevk vericiydi ki bi süre sonra bıraktım kendimi. yavaş yavaş inlemee sonra çığlık atmaya başladım. kendimi okadar kaptırdım ki amımda kan aktığını fark edemedim. eteğim,yer,adamın s.ki hep kan içindeydi. bana baktı ne o kız seni daa önce hiç s.kmediler mi dedi. bi andan da sokmaya devm ediyodu.kim takıyo ki sen durma dedim sonra yine çığlık atmaya başladım adamda tahrikoldu köküne kadar soktu sonra.....

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil