14 Ocak 2016 Perşembe

Biyoloji dersi seks dersi oldu hikaye oku

1)   Hikayelerin önem kazandığı ve bizi farklı deneyimlere hazırladığı bu günlerde böyle hikayelerin bize ulaşması bizi çok sevindiriyor. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
2)   Sahil kenarı şehirlerde sıradan bi durum olsada, böyle bir kıza denk gelmiş genç. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
3)   Yazın bu sıcak günlerinde böyle bir olay hepimizi canlandırır. Detaylı anlatımıyla müthiş bir hikaye. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
4)   İstanbul’da sık sık duyuyoruz da böyle bir yerde de neler yapılıyormuş! Gence teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
5)   Kızların ne kadar istekli olduğunu biliyorduk ama ne bu kızın ne bu erkeğin böyle bişey yapabileceği aklınızdan geçmemiştir. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
6)   Çok yorgunken yapılması daha keyifli olurmuş. Anlaşılan keyfin ve zevkin doruklarında gençler. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
7)   Fit bi vücudu kim istemez ki spor önemli ancak kalori  harcamak için farklı yollar da var. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
8)   Scorp olsun instagram olsun, kızlar ne istediğini açıkça belirtiyor. Sİzde bol bol takılın, her tarafınız arzulu kız dolu. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
9)   Kim istemez ki böyle bi anıyı. Anlatırken yaşatmış herkese. Iyi okumalar. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
10)                  En sıkıcı şehirlerde böyle arzu dolu insanlarla karşılaşmak zordur. Yürü be, kim tutar seni? Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
11)                  Sevgiliyken anlaşamayanlar fuckbuddy olunca çok uyumlu olmuşlar. Yeni dönemde fuckbuddy iş yapar beyler…
                Her yiğidin tavlayışı özeldir. Kızı iyi kandırmış, az çakal değil.
                Akrabayla ilişkiler pek hoş değilse de kız kaşınmış napsın çocuk. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
                İki kankayı birbirine düşürüyor bu emolar. Olan kıza olmuş tabii.
                  Ee sen bekletmeyecektin gızı, böyle yerler kşarı.
                  Kızlar sizin için bu hikaye arzulu erkekleri bulun çevrenizde. âm siz zaman sizin.
               Hikaye paylaşanlardan bu kadar kızın olması biz site yöneticilerini epey şaşırtıyor. Ah böyle sürtükler bizim yanımızda da olsa.
                AVM kızı formundaymış bayan, böylelerinden korkulur her istediğine sahip olur  dikkat edin beyler.
                Kızlar çok bastırıyorsunuz kendinizi; bir delik mi varda sanki zevk alın hayattan. Hikaye ince ince anlatılmış Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
                Bu siteden okuyup cesarete gelmiş kızlardan hikayelerini dinlemek ayrı bi keyif. Sex hayatında başarılar genç bayan.
                 Yaşı kızdan küçük olmasına aldırış etmemiş adeta savaşır gibi girmiş kıza. Anlaşılan epey zevk almış.
                Hayat öyle sürprizlerle dolu, aradığı zevk o kadar yakınmış ki. Okurken şaşırıyosun.                     Ara sıra sahte hikayeler gönderiyor da olsanız bunun gerçek olduğu aşikar
İsmim ceren lisede Öğretmenim. ara ara da evlerde özel ders veriyorum.lise 3 e giden nuri isminde bir öğrencim vardi.kendisini çok yakışıklı bulurdum biraz çekingen de bir çocuktu.hep onun beni siktiğini hayal ederdim.derslerde samimiyetimiz arttıkca ben daha rahat hareket etmeye basladım. rahat giyinmeye onun dikkatini çekmeye basladım.
Otururken hep bacaklarımı bacaklarına yaslıyor memelerimi koluna dayıyordum. Önündeki kabarıklığı saklamaya calışıyordu ama pek başaramıyordu. Birgün karar verdim çılgınlık yapmaya.mutlaka kendimi siktirecektim ama onun adim atması mümkün değildi o yüzden ben adim attım. o gün içime sutyen giymeyip yakası açıkk bir tshirt giydim ve bir şeyler ikram etme bahanesi ile önünde eğildim gözleri memelerime kilitlenmisti. Siki iyice kalkmıştı. Konu da o gün üreme sistemiydi.erkek üreme sistemini anlatıp bakalım teoriye uygun bir yapı varmı deyip elimi sikine atip oksamaya basladım. hoşuna gidiyor mu sorusuna heyecandan cevap bile veremedi daha hic kiz arkadasi da
olmamisti.ve ateslice onu opmeye basladim.
kontrol bendeydi.ona soyunmasini soyledim onumde cirilciplakti.siki 15-16 santim kadar olmustu.sikinden tutup onu cekip yatak odasina gelmesini soyledim.fantezilerimi yapmasini istiyordum.once karsimda 31 cekip yuzume menilerini firlatmasini soyledim.o da cekmeye basladi bende soyunmus ve amimi oksamaya baslamistim derken birden patladi ve yuzume bosaldi.simdi sira bendeydi sikini istahla yalamaya basladim hemen dimdik olmustu.daha hic birisi ile de olmamis.koltuga oturmasini soyleyip bende ustune oturdum ve sikini yavasca icime aldim ustunde ziplamaya basladim o da memelerimi istahla yaliyordu.
inanilmaz buyuk bir zevkti benim icin.ona beni kaldir ve duvara dayayarak sik dedim o da dediğimi yapıp duvarla arasina beni aldi kokledikce nefesim kesiliyordu ve biraz sonra boşalip yatağa yığıldık beraberce.beni son bir kez de domaltmasini istiyordum sikini canlandırmak için 69 pozisyonuna geçtik ve birbirimizi yalamaya başladik.iyice kivama gelince arkama gecip bir hamlede sikini sonuna kadar kokledi.bir sure de oyle gittikten sonra ikimizde bosaldik.ara ara tekrarliyoruz bunu.simdi bir istegim var o da arkadasi metin ile beraber de beni sikmeleri.o da olacak insallah.

3 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  2. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil

  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil