7 Ocak 2016 Perşembe

“Kocamı Olduğu Gibi Bir Anda Karşımda Görünce Donup Kaldım”


1)   Yazın bu sıcak günlerinde böyle bir olay hepimizi canlandırır. Detaylı anlatımıyla müthiş bir hikaye. Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
Selam ben Jülide, sizlerle paylaşmak istediğim ve başımdan geçen bir çok evli sex hikayeleri var. Ama düşündüğümde en çok hoşuma giden evli sex hikayeleri içinden birini paylaşmak isterim sizinle… Geçenlerde evde temizlik yapıyordum. Tam mutfağın duvar fayanslarını siliyordum ki kapının zili birden çalıverdi. Gözüm ister istemez duvar saatine kaydı. Baktım üç buçuk… “Bu saatte kim olabilir acaba?” diye düşündüm. Herhalde kapıcıydı. Canlı bir ses tonuyla bir şey isteyip istemediğimizi sormaya gelmişti. Ellerimi önlüğüme kuruladım, gözümün üstüne düşen terden sexi bir görüntü oluşturan ıslak perçemimi geri attım.
“Karşımda kocamı evli sex hikayeleri içinde olduğu gibi aniden görünce donup kaldım”
Karşımda kocamı görünce de donup kaldım. Eve daha önce hiç bu saatte gelmemiş, beni bu halde yani evli sex hikayeleri kadınları gibi hiç görmemişti. “Senin bu saatte evde ne işin var” demişim gayrıihtiyari…
Kocam kapıda kalakalmış, seksi bakışlarını bedenimden bir türlü ayıramıyordu. Sanki evli sex hikayeleri içindeki hayali kahramanlardan birine rastlamış gibi yukarı aşağı değişik ve sesli ifadelerle beni süzüyordu. Neden sonra kendini toparladı, “Hiç” dedi, “Büroda işim yoktu ve sohbet edecek de kimseyi bulamayınca bari eve erken gideyim diye düşündüm. Kötü mü ettim yoksa?”




“Yok hayır, kötü etmedin” dedim, “Ama halim berbat… Beni bu kıyafetle göresin istemezdim. İş kıyafetim bu…” Aceleyle saçlarımı düzeltmeye çalıştım. Erotik bir görüntü veren ince askılı tişörtümün askısını çekip çekiştirdim, bana çok sexi gelen buruşuk eteğimi de ellerimle düzledim.
“Evli sex hikayeleri hatunları gibi ince askılı tişörtümün askısını çekip çekiştirdim”
Tuhaf bir ışıltı vardı kocamın gözlerinde, daha önce hiç rastlamadığım. Sanki büroda bütün gün evli sex hikayeleri okuyup eve gelmiş gibiydi. Sevinç desem değildi yüzündeki ifade, öfke desem o hiç değil. Daha önce hiç görmemiştim bana öyle amatör bir genç oğlan gibi sexi ve çapkınca baktığını… Yoksa, beni apansız yakaladığı o hizmetçi halimle mi küçümsüyordu? Hayır, o da değil… Daha önce gözlerinde hiç görmediğim için anlayamadığım, tam olarak çözemediğim ama gerçekten seksi bir bakıştı o… Konuyu değiştirmek, beni bu durumda daha fazla görmemesini sağlamak için, “Kendine bir içki yapadur kocacığım” dedim, “Mutfakta biraz işim var. Bitirir bitirmez hoş bir sohbet etmek için gelirim…”

“Beni çok sexi bakışlarla adeta evli sex hikayeleri içinde olduğu gibi izliyordu”
Hiçbir şey söylemeden, canlı olduğunu bile anlayamayacağım şekilde ama çok sexi bakışlarla karşımda duruyordu… Aslında o bakışların manasını ben de çok iyi anlamıyordum, çünkü uzun zamandır eşimin bana böyle baktığını hatırlamıyordum. Bakışları aynı evli sex hikayeleri içindeki erkeklerin kadınlarına bakışları gibi biraz üzgün, biraz da gergin görünüyordu ama benim üzerime odaklanmış öylece rus hikayelerindeki karakterler gibi soğuk ve biraz da ifadesiz şekilde beni takip ediyordu. “Neyse, herhalde canı bir şeye sıkılmıştır” diye düşündüm, mutfağa gitmek için döndüm.
“Dönmemle beraber de eşim arkamdan aynı evli sex hikayeleri sahnelerinde olduğu gibi…”Dönmemle beraber de, eşim arkamdan hızlıca fakat çok erotik sesler fısıldayarak kulağıma aynı evli sex hikayeleri erkeklerinin kadınlarına yaptıkları gibi seksi bir şekilde, bir anda belime sarıldı ve…

yaa işte böyle

2 yorum:

  1. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil