20 Ocak 2016 Çarşamba

piknikte Tecavüze Uğradım Seks Hikayesi oku


1)      Hikaye paylaşanlardan bu kadar kızın olması biz site yöneticilerini epey şaşırtıyor. Ah böyle sürtükler bizim yanımızda da olsa.
Merhaba seks hikaye okurları bu siteyi çok seviyorum ve hep takip ediyorum.Size Piknikte başıma gelenleri anlatmak istiyorum.Ben 19 Yaşında bir genç kızım adım Aslı bizim apartmanla birlikte neredeyse her hafta sonu pikniğe gideriz.Hep birlikte yer içeriz yine bir gün pikniğe gittiğimiz de çok tuvaletim gelmişti tuvalet olmadığı için mecburen ormana bir yere yapmam gerekiyor du.Yapacak bir yer ararken bir türlü rahat edemedim millet görüyor du o yüzden baya uzaklaştım oturdum yaptım tam kalktım arkamda 3 tane adam ellerinde bira şişeleri bana bakıp gülüyorlar.Kendi aralarında konuşuyorlar dı şu göte bak ne sikilir ama filan diyorlardı ben korkudan pantolonumu çekememiştim bile hemen 1 tanesi beni tutup ağzımı kapattı.Burada olmaz ileriye götürelim orada kimse duymaz sesini deyip kucakladılar.Ormanın derinliklerine götürdüler beni zaten pantolonum sıyrıktı hiç uğraşmalarına bile gerek yoktu öylede yaptılar zaten hemen pantolonumu çekip çıkardılar diğeri ağzımı bağladı.Adamlar çok azgındılar vücudumu görünce resmen böğürüyorlardı.Ben ağlıyordum çırpınıyordum ama elimden birşey gelmiyordu artık çaresiz kalınca kendimi bıraktım biran önce bitirmelerini bekliyordum artık.Artık başlamışlardı adamın biri yarağını çıkarır çıkarmaz benim o daracık amıma soktu acıdan gözlerimden yaşlar akıyordu sokarken öküz gibi böğürüyor du. Hayvan gibi sikiyor du biraz yaptıktan sonra bende zevk almaya başlamıştım inlemeye başladım inlediği duyan diğer adam ağzımı açtı ve ağzıma vermeye başladı.Birini yalıyordum diğerini içime alıyordum aslında çokta zevkliydi diğer adam boşta kalmıştı onada arka delik kalmıştı oda arkadan girmeye çalışıyordu ama ben alamıyordum adam zorluyordu gülerek sıkı dur küçük orospu sana şimdi gösteceğim dünyanın kaç bucak olduğunu dedi ve birden kökledi o an hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçmişti sanki yırtıldı götüm acıdan uyuşmuştu bişey hissetmiyordum arkaya giren adam hepsinden önce boşaldı ve içimi doldurdu daha sonra diğeri boşaldı içime her tarafım döl olmuştu sonra diğeri de boşalırken resimlerimi çekiyorlardı.İşleri bitti beni serbest bıraktılar bana da dedilerki birine bahsedersen elimizde fotoğrafların var herkese dağıtırız yaparken hiç te zorla yapmışısız gibi durmuyordun dedi bende çaresiz üstümü giyip oradan uzaklaştım

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil