7 Ocak 2016 Perşembe

İntikam İstemiştim Ama Kerem Gerçekten Harikaydı




1)   Kızlar çok bastırıyorsunuz kendinizi; bir delik mi varda sanki zevk alın hayattan. Hikaye ince ince anlatılmış Paylaşana teşekürlerimizi iletiyor, farklı deneyimler yaşamasını diliyoruz.
Kocamdan İntikam Almak İstemiştim Ama Kerem Gerçekten Harikaydı
Ay gerçekten müthiş bir site, ne ateşli hikayeler okudum bir kaç saattir valla. Çok hoşuma gitti ben de başımdan geçen bir hikayeyi sizinle paylaşayım istedim. Ben 38 yaşında, 2 sene önce eşinden boşanmış bir kadınım. Güzel bir kadın olduğumu söyler arkadaşlarım, ailem filan. Zaten beyimle de bu şekilde yani beni çok beğendiği ve peşimden koştuğu için evlenmiştim ve sevişerek evlendik. Daha evlenmeden kendimi ona vermiştim. Lisedeydik illa da benimle birlikte olmak istiyordu ve ailesi yazlığa gittiğinde devamlı olarak onun evine gider, deliler gibi sevişirdik. O zamanlar sevişme adına çok bir şey bilmiyorduk ama kızlığımı da ona vermiştim. Onun odasında birbirimizden adeta kopamadığımız günler oluyordu. O açlıkla sabahtan akşama kadar, okulu kırıp deliler gibi sevişiyorduk. En çok da benimle seviştikten sonra duş almayı seviyordu eşim o yıllarda. Duşta da devam ediyorduk tabii. Lisenin en popüler kızlarından biriydim ama gözüm ondan başkasını görmezdi. O yıllarda seksle tanışmam beni daha farklı kılmıştı. Ondan sonra da en büyük zevkim oldu. Evliliğimde de hafta da neredeyse 3-5 defa birleşme yaşıyordu eşimle. Yazları sırf değişiklik yapmak, fantezilerimizi gerçekleştirmek için yazlık yerlerde, gece sahillerde filan sevişiyorduk. Gerçek seks hikayeleri idi bizimkisi öyle başkalarının anlattıkları haybeden şeyler gibi değil. Ben kız arkadaşlarıma bu gerçek sex hikayeleri anlattıkça onlarda deli zevk alıyorlardı bu durumdan ve hikayelerden. Gerçek bir erkekle beraber olduğum için kimisi beni kıskanıyordu zaten. Ve eşimle boşanmamız da böyle bir kız arkadaşım yüzünden oldu. Beni deli gibi kıskanan yakın arkadaşım Deniz ile kocam Gökhan’ı aynı yatakta yakaladıktan sonra boşanma davası açmıştım eşime.
Deniz kocamın üzerinde aynı gerçek seks hikayeleri kadınları gibi gidip geliyordu
O günü paylaşmak da isterim sizinle. İş seyahati için bir kaç hafta yurt dışındaydım. Dönüş tarihimi eşime bildirmemiştim ki zaten program da değişiklik olduğunu öğrendikten sonra ben eşim hakkında o ara çıkan dedikoduları bir nevi test etmek için de eve habersiz gelmiştim. İçeri anahtarımla girdiğimde kapının önünde topuklu kırmızı ayakkabılar duruyordu. Ve tabii bana gelen dedikoduların gerçek olduğunu yatak odamızın kapı deliğinden baktıktan sonra fark etmiştim. En yakın arkadaşım Deniz, Gökhan ile bizim yatağımızda deliler gibi hatta gerçek seks hikayeleri aratmayacak cinsten sikişiyordu. Deniz, Gökhan’ın üzerinde inliyordu adeta. Gidip geliyordu üzerinde ve utanmadan çığlıkları ile odayı bile inletiyordu. Gökhan, Deniz’in kalçalarını aralamış iki eliyle arada sırada birer tokat indiriyordu. Bunu bana da yapıyordu sevişirken, hatta beni çok azdıran bir şeydi bu. Göğüslerini avuçlamış meme uçlarını yalıyordu fena halde. Deniz git gide hızlanmıştı ve yatağın gıcırtısı dışardan bile duyuluyordu. Alt komşumuz bu duruma alışkındı aslında… Bu benim kabahatimdi aslında. Deniz’e kocamın ne kadar iyi bir sikici olduğunu ben anlatmıştım ve onu azdıran bile bendim. Suç tamamen bana aitti. Ama yine de bunu bana yapmaya hakkı yoktu. İzlemeye devam ettim hem midem bulanıyordu hem de kocamı başkası ile görmek beni inanılmaz tahrik etmişti… Deniz gerçek sex hikayeleri kadınları gibi kocamı eritip bitirmişti sanki. Kocam denizi sırt üstü yatırmıştı. Bir ara beni sanki görecek diye gözümü kapı deliğinden uzaklaştırmıştım ama sonrasında dayanamamış ve izlemeye devam etmiştim. Kocam, Deniz’in şeyini yalıyordu. Dil darbeleri ile onu öylesine mest etmişti ki, Deniz’in göğüslerinin halini anlatmaya gerek yoktur heralde. Kendi elleriyle göğüslerini avuçlamış ve bir tanesinin ucunu kendi yalıyordu Deniz. Kocam da arada Deniz dudaklarını kemiriyordu ve dili ile iyice tahrik ediyordu. Sonrasında gerçek seks hikayeleri anı gibi tam çamaşırını çıkartıp içine girmeye davrandığını gördüğümde odanın kapısını açtım ve içeri daldım. O an Gökhan’ın yüzündeki ifadeyi size anlatamam. Deniz hemen çarşaf ile üstünü örtmeye çalışmıştı ama her şey ortadaydı artık. Açıklama yapmaya zaman bile vermeden odanın kapısını vurup çıktım. O an kafama koymuştum Gökhan’ı boşayacaktım ve en yakın arkadaşlarından biri olan Kerem’in altına yatacaktım. Bu o an aklıma gelen en iyi intikam metoduydu. Zaten Kerem’in bana olan ilgisini bilmeyen yoktu. Arkadaşlarım bana ondan bahsederdi devamlı. Kendisi bir yazardı ve gerçekten çok yakışıklıydı. Onunla sevişmek çok kolay olacaktı. Çünkü kendisi fazlasıyla yalnız takılan bir erkekti. Ertesi günü eşime boşanma davası açtım ve kısa zamanda evi boşaltıp ayrıldım ondan. Ve planımı uygulamaya koyuldum.
Kerem’in telefon numarası vardı bende zaten. Bir akşam kendisi ile görüşmek istediğimi. Bir kitap çıkarmak istediğimi ve ona danışmak istediğim konular olduğunu söyledim. Beni bir akşam yemeğe çıkartabileceğini ama bundan eski eşim Gökhan’ın haberinin kesinlikle olmamasını istediğini söyledi. Ben de öyle olacağını söyledim ama gerçekte tabi ki öyle olmayacaktı. Bu olayı deşifre edecektim ve daha da fazlasını. Restoranda buluştuk. Ve güzel bir yemek yedik beraber, ona gerçekten olmayan ama çıkarmayı düşündüğüm kitabın detaylarından bahsettim. Benimle inanılmaz ilgilendi o gece. Sanırım boşanmam onu da olumlu etkilemişti. Yemek sonrasında bir kahve içmek onu yeni taşındığım eve davet etmiştim. O ilk başta biraz çekingen ve tedirgin davrandı ama ısrarım sonrasında bunu kabul etmişti. Zaten o gün giydiğim kıyafeti gören hangi erkek olsa, bunu kabul eder ve niyetimi anlardı zaten. Üzerimde kırmızı mini bir elbise vardı. Çorap giymemiştim. Göğüslerimi açıkta bırakan küçük bir sutyen takmıştım kenarları dantelli. Bütün gece göğüslerimi seyrettiğini fark etmiştim ve çok hoşuma gitmişti bu. Neyse artık evimde idik. Mutfağa geçip kahvelerimizi hazırlamıştım ve o da o ara banyo da zaman geçiriyordu. Niyetimi anlamış olmalı diye düşünmüştüm. Sonuçta o da bir çok gerçek seks hikayeleri okumuştu. Ve kadınlar konusunda bildiğim kadarıyla çok da başarılıydı ama evlenmeyi tercih etmemiş, gününü gün eden bir adamdı. Salonda karşılıklı oturmuş, sohbete devam ediyorduk. Üzerimdeki hırkayı çıkarmıştım. Bacak bacak üstüne atmıştım ve kalçalarım rahatlıkla görünüyordu ona. Arada sırada bacaklarımı indirip külodumu görmesini ve beni gerçek seks hikayeleri kadınları gibi görüp tahrik olmasını sağlıyordum. Külodum geçen hafta yeni aldığım gstring ve siyah renkliydi. Onun sikinin de bu sahnem karşısında yerinden oynadığını düşünüyordum. Kahveleri içtikten sonra bir kadeh içki alıp almayacağını sordum. O da şarap olabilir cevabını vermişti. Yanına sokuldum ve içkilerimizi tokuşturmuştuk ki tam beni belimden kavradı. Az önceki tahrik edici hareketlerim etkili olmuştu sanırım. Ve artık planım tam anlamıyla uygulamaya koyulmuştu. Beni belimden kavradı ve kucağına oturttu. O anda uçuşan elbisemin altından külodum görünmüştü ve kocamın o çok beğendiği biçimli kalçalarım tabi ki. Beni kucağına oturttu ve dakikalarca öpüştük Kerem’le. Arada bacaklarımı ve kalçalarımı okşuyor sonra beni öpmeye devam ediyordu. Fransız öpüşmesi yapıyorduk. Yalnız şunu söylemem gerekir ki hayatımda o kadar iyi öpüşen bir erkek tanımamıştım. Hiç bitmesin istiyordum ki beni tamamen kucağına oturttu Kerem. Bacaklarımı araladı ve üzerinde gidip gelmemi istedi. Islanmıştım. O kadar ateşli bir şekilde sürtüyordum ki ona. Bu benden deli gibi bir arzu doğurmuştu. Bir an önce içime girmesini arzuluyordum. Ama o ilk önce elbisemin askılarını indirdi ve göğüslerimi yalamaya başladı. İri göğüslerim tam ağzına layikti. Kocamla Deniz geliyordu aklıma hep ama o anı unutup Kerem’e dönüyordum devamlı. Kerem, bir ara beni kaldırmıştı üzerinden ve yarıya kadar açılmış elbisemi tamamen çıkartıp sadece üzerimde külodumla kalmamı sağladı. Sonra beni kanepenin üzerine doğru yatırdı. Üzerindeki gömleği çıkarttı önce sonra atletini ve en son da pantolonunu. Bacaklarımın birini kanepenin sırtlığına doğru açtı diğerini yere doğru. Külodu çıkarıp kocaman sikini eline aldı, gerçek sex hikayeleri gibi idi her şey delirmek üzereydim. Onun kocaman şeyini içimde düşünmüştüm ve devamını büyük bir merakla bekliyordum. Eline aldı sikini ve gstringimi yana doğru kıvırıp ıslanmış vajinamın içine…
Deli olmak üzereydim, bana öyle şeyler yapmıştı ki Kerem.

Kereeem Kerem az değilmiş haa

1 yorum:

  1. MERHABA BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ,SEMPATİK BAYANLAR TERCİHİM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. - 0546 835 34 10 - HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil