2 Şubat 2016 Salı

yaşlı patronum sikti seks hikayesi oku

1)   Bu siteden okuyup cesarete gelmiş kızlardan hikayelerini dinlemek ayrı bi keyif. Sex hayatında başarılar genç bayan.
 Adım Aslı, 19 yaşında, 1.65 boyunda, 49 kiloda, siyah saçlı, poposu ve göğüsleri oldukça seksi, ama kapalı bir kızım. Üniversite sınavında başarısız olunca bir kuruyemişcide iş buldum ve çalışmaya başladım. Patronum İsmail amca 52 yaşında, babacan, güleryüzlü bir adamdı. İş başvurusunda bulunduğum gün çok güzel giyinmiştim. Türban taktığımdan, üzerime bir bady, altımda vücuduma oturan siyah dar uzunca bir etek vardı, içeri girdim ve bana bu işi istemeyip istemediğimi sordu. Yaşlı olmasına rağmen çok hoş alımlı bir bey di. Bana özel hayatımdan sormaya başladı. İşe başladım, bir kaç gün geçtikten sonra beni eve aracıyla bırakmaya başladı. Bir gün bırakırken başka bir yoldan götüryordu. Nereye gittiğimizi sordum. Ve bana süprizi olduğunu söyledi. Tenha bir yere çektik ve fermuranı açıp içinden kocaman bir şey çıkardı. Yalamı istedi. Şok içindeydim. İlk defa böyle bir şey görüyordum. Ve karşı koymadan yalamaya başladım. Tadı çok hoştu, sanki dondurma yalar gibiydi. Ben yalarken oda o sırada göğüslerimi okşamaya başladı 

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil