20 Şubat 2016 Cumartesi

Kızlık Bozma Hikayesi - Bakire oku

1)   Bu siteden okuyup cesarete gelmiş kızlardan hikayelerini dinlemek ayrı bi keyif. Sex hayatında başarılar genç bayan.
 Merhaba değerli seks hikayeleri  okurları Ben 25 yaşında,1.72 boyunda, esmer düz saçlı oldukça güzel bir bayanım. Küçük bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum. O gün patronum,    verdiği bazı belgeleri muhasebecimize götürmemi, daha sonra evime gidebileceğimi söylemişti. Muhasebecimizin adresini alıp, yola koyuldum. Gittiğimde buranın büyük bir büro olduğunu gördüm. Ama içeride sadece çok ama çok yakışıklı bir delikanlı gördüm. O an aklım başımdan gitmişti. Sanki bekaretimi bu güne sakladığımı, bunun gibi bir delikanlıyla olmak istediğimi düşünmeye başladım. Evrakları alıp, bir süre inceledi. O sürede ben ne hayaller kurmuştum. Daha sonra bir şey içermişiniz dedi. Bende çay lütfen diye cevap verdim. Odadan çıktı. Hemen elimi bacak arama atıp kendimi okşamaya başladım. Biraz sonra içeri girince beni öylece yakalamıştı. O şaşkınlık, bense utanç içerisindeydim. Nice sonra, yardım edebilir miyim    diyerek yanıma geldi ve gelir gelmezde elini bacak arama soktu. Hiçbir şey diyemeden dudaklarına sarıldım. Uzun uzun öpüştük. Bu arada yavaş yavaş birbirimizi soyarak her yerimizi öpüp yalıyorduk. Yarrağı ağzımdayken ona doyamadım. O beni yalarken bense başka dünyalardaydım. Daha sonra,    sikini amıma sürtmeye başladı. Artık ne olacaksa olsun istiyordum. Yavaş ama yırtarcasına girdi içime. Bu çok güzel, hiçbir şeyle kıyaslanmayacak kadarda zevkliydi. Kendimden geçmiştim. Yaklaşık 10 dakika sonra içime ılık ılık gelmeye başladı.... 

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil