28 Şubat 2016 Pazar

Eski Kocam Beni Sikti ... Seks Hikayesi oku


1)   Bu siteden okuyup cesarete gelmiş kızlardan hikayelerini dinlemek ayrı bi keyif. Sex hayatında başarılar genç bayan.
 Merhaba ben Nihan. Doğumyerim İzmir, ama Konyada büyüdüm. Lise mezunuyum. Maddi durumu iyi bir ailenin tek kızıyım. Sade ve güzel bir hayatım vardı aslında. Lisedeyken evli birine aşık oldum ve senelerce onu sevdim, ama olmadı, kavuşamadık. Tam aşktan ümidimi kesmiştim, artık kimseyi sevemem derken, ilerde evleneceğim kişi ile tanıştım. Ben 18 yaşındaydım, o ise 24 idi. Henüz 1 senelik memurdu ve Elazığda görev yapıyordu. Hem görünüş, hemde davranış olarak tipik bir anadolu erkeğiydi. Çok fazla da kıskançtı. 2 sene flört ettik. Ailelerimiz olsun, yaşam tarzımız olsun, birbirinden çok farklı olmasına rağmen evlendik. Flört dönemimizden biliyordum, çok azgın bir erkekti. Evlenince muhteşem bir seks hayatımız vardı, her gece deli gibi her pozisyonda sikiyordu beni. Sikişirken, bana ‘Orospu, Fahişe’ demesi beni dahada azdırıyordu. Kocam işteyken ben makyajımı yapar, dar taytlar, göğüslerimi sergileyen bluzlar giyer, kocamın işten gelmesini öyle beklerdim. Kocam eve geldiğinde biraz öpüşüp koklaşır ve yarağını kaldırırdım, delirtirdim onu. Bir posta ağzıma boşaltıp, yemeğimizi öyle yer, sonrasında oynaşmaya devam ederdik. Yemekten sonrada deli gibi sikişip uyurduk. 

Fakat zamanla kocamın kıskançlıkları artmaya başladı, herkesten ve herşeyden beni kıskanır oldu, giyim kuşamıma sürekli karışır oldu. Daha evleneli 1 sene olmadan, kavga dövüş artmıştı. Hemen hemen hergün kavga edip, daha sonra bu kavgayı yatakta sikişerek bitiriyorduk. Kavga ederken karşılıklı bağırış içinde birden dudaklarımız birleşip, hakaretler, küfürler ateşli bir şekilde söylenmeye başlanıyordu. Kavga esnasında bana, “Birdaha o elbiseyi giymeyeceksin, orospuluk mu yapacaksın, erkeklerin yarağını kaldırmaya bayılıyormusun sen lan?” gibi laflar diyordu. Onun bu asi ve delirmiş tavrı beni çileden çıkartıyordu, ben de ona, “Aptal, ben sadece senin yarağını kaldırıp, sadece senin altına yatıyorum, sadece senin orospunum, daha ne istiyorsun?” diyordum ve başlıyorduk sikişmeye. 

Bir süre sonra kavgalarımızın şiddeti okadar arttı ki, artık seks bile düzeltmiyordu aramızı. Yine böyle bir kavgadan sonra ben artık dayanamdım ve bindim otobüse, doğruca Konyaya, ailemin yanına gittim. Akşam kocam eve gelip, beni göremeyince cepten aradı beni. Telefonda delirmiş gibi bağırıyordu, küfür ediyordu, “Nerdesin lan amına koduğumun orospusu?” diye. Annemlerin yanına gittiğimi söylediğimde iyice kudurdu tabi. 3 gün sonra o da geldi annemlere, beni eve götürmek amacıyla. Annem ve babam gereken konuşmayı yapsalarda düşüncelerimin değişmeyeceğini söyledim ve kocamla gitmedim. Annemlerde kaldığım 2 hafta boyunca beni hergün aradı, ama dönmedim ve boşanma dilekçesini verdim. Aslında kocamı seviyordum, sikişmelerimizi de deli gibi özlüyordum, ama yapacak birşey yoktu. Sonunda boşandık. 

Kocamdan ayrıldıktan sonra hamile olduğumu öğrendim ve bebeğimi doğurmaya karar verdim. Bir kızım oldu. Kocamla boşandık, ama bu duruma ikimiz de üzülüyorduk. O Elazığda görev yapıyordu, ben ise Konyada ailemin yanındaydım. Haftada 1 kere kızını görmeye geliyordu. Geldiğinde bizim evde kalsa da, o misafir odasında yatıyor, ertesi gün dönüyordu Elazığa. Boşanma, doğum derken aradan 1,5 sene geçmişti ve ben yaraksızlıktan geberiyordum. Kocamın evliyken bana aldığı vibratörlerle sürekli kendimi tatmin ediyordum ve tabi kocamla eskiden yaptığımız sikişmelerimizi hayal ediyordum. Bazen geceleri arıyor, “Kızımın agu gugu sesini duyur bana!” diyordu ve sonradan konuyu üstü kapalı bir şekilde sekse getiriyordu. Ben konuyu kapatıınca deliriyordu. 

Geçen hafta babam evde yoktu, iş için Mersine gitmişti. Annem, ben ve kızım vardık evde. Kapı çaldı, açtığıma karşımda eski kocamı görünce şaşırdım, hep Cumadan gelirdi kızını görmeye. Bu hafta Perşembe sabah gelmişti. Neyse, içeriye girdi, kızıyla oynadı gülüştü, derken kahvaltılık birşeyler hazırladım ve yedi. Annem de uyandı ve eski kocamla merhabalaştıktan sonra işine gitti. Annem kuaför işletiyor. Annem giderken de bana, “Kızım dikkatli ol, yaramaz birşey olursa hemen ara!” dedi. Evde ben, kızım ve eski kocam kalmıştık. Biraz babasıyla oynadıktan sonra kızımı uyuttum. Kocam ise oturdu koltuğa ve pür dikkat bana bakıyordu, ben ise görmezden geliyordum. Sonra kahve yapıp karşısına oturdum ve hafiften bacaklarımı ayırdım... 

İşinden gücünden konuşurken, konu birden sekse geldi ve yine tartışmaya, kavga etmeye başladık. Kavga esnasında bana, “Yaraksız duramazsın sen, söyle yattın mı birinin altına, rahatmısın benden ayrıldığına, nasıl, amcığın rahat mı şimdi kaltak?” diye bağırdı....

4 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb ben Ercument yaş 36 boy 1/85 yakışıklı atletik yapılıyım tanışmak isteyen evli dul bekar yaş farketmez gizlilik konusunda şüpheniz olmasın 7/24 arayabilirsiniz özele açık 05512603576

      Sil
  2. BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ NO ÖZELE AÇIK CİDDİ OLANLAR ARASIN
    NOT:TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 0531-619-12-65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN TERCİHİM İSTANBUL (GEY VE PASİFLER ARAMASIN SİZLERDE RİCAM)
    okan5316191265ist@gmail.com
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    -NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil
  3. Slm UMUT BEN ANKARA dan yaş 35 180 boy 75 kilo görüşmek sohbet etmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz 0553 631 43 40

    YanıtlaSil