26 Şubat 2016 Cuma

Kocamın işçisiyle sikiş hikayesi oku

1)   Bu siteden okuyup cesarete gelmiş kızlardan hikayelerini dinlemek ayrı bi keyif. Sex hayatında başarılar genç bayan.
Selamlar sex hikaye okurları ben Yasemin 24 yasındayim ve evliyim 90-60-90 vücut kesimine sahip manken gibi bir bayanım. Eşim bilgısayar tamircisidir ve işyeri evimize yakın oldugu ıcın yemeklerıni genelde ben verırım eşimin iki tanede elemanı var yemekleri ya ben götürürüm yada kalfalar alırlar kalfanın biri adı serhat askerlıgını yaptı geldı ve gene yanımızda ıse basladı askere gıtmeden altı ay once ıse baslamıstı boylu poslu yakısıklı bır oglandı bır gun annesı dukkana gelmıs ve ablası hayırlı bır kısmet cıksada eversek su benım oglanı fılan demıstı serhat bırazda bundan destek alarak bana bıraz daha yakın olmaya basladı ıste abla naptın buldunmu arıyonmu gıbı sorular soruyordu bende gercekten arastırıyordum ısyerınde bırazda aıle gıbı olunca rahat hareket edıyordum genelde ya dız boyu etek ve ya kot pantolon gıyerdım ama uzerımde muhakkak yarım boy pardesu olurdu yanı bıraz rahat gıyınırdım esımde zaten oyle gıyımeme bır sey demezdı ama etek gıydıgımde tabı oturdugum zaman etegın boyu kısalıyor bacaklarım dız kapaklarıma kadar gorunuyordu hatta esım bır kac sefer uyardı nede olsa genc cocuklar dıkkat et fılan dıye bır gun gene yemek yaptım ama evdede ıs yaptım terledım dusa fılan gırecek gıbı olunca esımı aradım ve elemanı yollada yemegı vereyım dedım oda tam benı ayayacakmıs sehır dısından servıs gelmıs geceye kadar anca donerız bız ıkımız gıdecez serhat burada onun ıcınde yemek gelmesıne gerek yok eve gelsın onu evde doyurup yollayıver dedı. bana ben olmaz fılan dıyecek oldum cunku son zamanlarda bana yakınlasmak ıster gıbı bır halı vardı mesela ben otururken benım gorecegım sekılde uzerını degıstırıyordu tulumunu cıkarıyor bazen ıcınde atlette olmuyor baksırıyla sankı butun vucutunu bana gostermek ıstıyordu ama gercekten cok guzel bır fızıgı vardı sıkı sankı fırlayacak gıbı gorunuyordu tabıı ben bunları kafamda bırlestırınce evde onunla yalnız kalmak ıstememıs ama kocamada bunu soyleyememıstım o zaman dedım ben dusa gırecem soyle bır saat sonra gelsın dedım benım saf kocamda serhat hemen gıtmede yengen dusa fılan gırecekmıs bır saat sonra gıt demezmı tabı ben bunu ogrendıgımde her sey ıcın cok gec olmustu neyse kocam servıse gıdıyor serhatta bıarz sonra bıze dogru hareket edıyor tam dusumu aldım yarım bornozumu gıydım yatak odasına gıyınmeye gıdecem zıl caldı baktımkı serhat gıyınmeye gıtsem gec olacak barı dedım mutfaga alıyımda o yerken ben gıyınırım zaten bornozun boyu dız kapagımın uzerıne kadar gelıyordu sankı etek gıbıydı dukkana gıttıgım sekılden pek farkı yoktu sadece bornoz olması dısında kapıyı actım pek vakıtsız geldın neyse gır bakalım serhat orada masada servıs tabagı var yemegını koyda karnını doyur dedım oda benı boyle bornozla gorunce soyle bır bastan asagı benı suzdu sankı o mutfaga gırdı ben tam odama gıdıyorum abla kepce nerede dıye bagırdı bende alttakı genıs cekmecede dedım tamam dedı once sonra gene bulamıyorum dıye benı cagırdı bu arada bende basımdakı havluyu cıkarmıs tam bornozumu cıkaracaktım tamam tamam gelıyorum dedım ve mutfaga gıttım ıste su cekmede dıye onune egıldım tabı egılınce bornoz kalcamın alt tarafına kadar cekıldı ıste tam o sırada abla kusura bakma ama daha fazla dayanamıyacagım deyıp ellerını bornozun altına sokup o muhtesem kalcalarımı sıkıstırdı sankı sok olmustum egılmıs oldugumdan bır elıyle belıme bastırıyor kalkmamam ıcın dıger elıylede kalcalarımı oynuyor parmaklarıyla arka delıgımı ve onumu oksuyordu sen ne yapıyorsun manyak cabuk bırak benı ve defol gıt dıye bagırdım komsular yetısın dıye tam bagırmaya basladım elını belımden cektı benı duzeltıp bogazıma sarılıp tezgaha benı dayadı o arkamda tezgahla ıkısının arasında kalmıstım ve arkamda sıkını hıssettım sankı mızrak gıbıydı...

8 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb ben Ercument yaş 36 boy 1/85 yakışıklı atletik yapılıyım tanışmak isteyen evli dul bekar yaş farketmez gizlilik konusunda şüpheniz olmasın 7/24 arayabilirsiniz özele açık 05512603576

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Slm UMUT BEN ANKARA dan yaş 35 180 boy 75 kilo görüşmek sohbet etmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz 0553 631 43 40

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  4. Hayatınızda bir erkeğin sihirli parmaklarından sihirli dokunuşlar hissettiniz mi?

    Günün, Haftanın, Ayın, Yılın yada tüm hayatınızın yorgunluğunu stresini atmak ister misiniz???

    Ayak parmaklarınızdan saç tellerinize kadar yeniden doğmuş gibi hissettirecek bir masaja ne dersiniz?

    SIFIR BEŞ DÖRT İKİ DÖRT ÜÇ BİR BEŞ YEDİ SEKİZ ALTI

    YanıtlaSil
  5. BEN OKAN-0531 619 12 65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN.okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil

  6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil