3 Şubat 2016 Çarşamba

Ahmetin beni sikmesi


Ahmetın beni sikmesini çok istiyordum ama nasıl onu kandırabılırdım kı düşündüm evet ben bir gayım nasıl basarabılırdım surekli onu suzerek ve pantolonunun üstündeki kabarıklıga bakarak yine bir gün kantındeyken onumuzden gecıyordu uzunca bir kestım ve gözum hep kabarıklıktaydı 1 gün 2 gün derken 3 gün bana bir şeyler ima ediyordu sozlerınde göz göze geldıgımızde bana göz kırpıyor ve bazen sikini kaşıyor,duzeltıyor ya da sıvazlıyordu kantınde yemek alırken çok sıra vardı heerkes birbirinin uzerine doğru gıdıyordu arkamdan biri geldi ve zorlamaya başladı arkamı döndüm bu ahmettı baktım baktı göz kırptı mıllet birbirini ıttırıyordu o da beni bende kendimi ona ıttırıyordum pantolon olmasına ragmen yarragı kumaş pantolonumun arasına gırmıstı ve ıttırdıkce sısıyordu sonra elini o kalabalıkta ve sıkısıklıkta kalçama attı mıncıklıyordu sonra ben yemegımı aldım ve sıradan cıktım sonra o da aldı ama aleti buyuk olduğundan ve kalkık olduğundan cıkamadı çıksa herkes gorucektı biran elini içeri daldırdı sıkını duzelttı uzerınede gomlegını attı sıradan çıktı bazıları olayı cakmıstı ama Ahmet kızın biri onume geldi falan filan dedi o sırada benim tarafıma bakıyordu sonra derse gırdık son iki saat bedendı soyunma odasındaydık onu gördüm beni görmedi herkes çıktıktan sonra ben yere bir seyım düşmüş gıbı arıyordum arkamdan geldi tuttu beni ıttırmeye başladı boxerı yine şişmiştı ve beni kapalı bir vaziyette sıkıyordu yuzumu döndüm actım sikini yaklaşık 20 cm vardı ve orta kalınlıkktaydı agzıma aldım zaten zor alıyordum bosalttım sonra dusakabınlere geçtik suyu açtı tükürükleyıp yarragını içime soktu cok acıdı ama alıskındım rahat aldım lop diye girdi sikmeye başladı ama nasıl sertce sikiyordu sen benim orospum olucaksın diye ah oh ohh ohhhhhhh ohhhhhhhhhhhhhh. Canım sesi duymak istiyorum. Beni , Ara 00881 896 1008

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Slm UMUT BEN ANKARA dan yaş 35 180 boy 75 kilo görüşmek sohbet etmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz 0553 631 43 40

    YanıtlaSil

  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil